reklama

neka

Dlho ma zaujímalo čo táto skratka znamená. Moment, ktorý mi to objasnil, ma rozosmial. Každý z nás predsa na niečom fičí. Čokoláda, káva, cigarety,...rock, pop, hip hop,...fetiše najrôznejšieho druhu,...činnosti, ktorých sa nikdy nevzdáme. Existujú všelijaké druhy závislostí - viac, či menej príjemných. Tie spomenuté ma na rozdiel od tých z kategórie NEKA, až tak neznepokojujú. Ako volič sa totiž v prostredí NEKA cítim neisto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Predvolebné programy, čo evokuje už aj ich názov, častokrát končia v deň volieb a tie povolebné sú ťažko odhadnuteľné. Názorová príslušnosť k pravici, či k ľavici sa mení zo dňa na deň v závislosti od témy (ak nie je priamo úmerná ekonomickému benefitu). Ak by totiž bol každý politik NEKA, ťažko by sa zrejme dal nájsť akýkoľvek konsenzus a to na ktorejkoľvek úrovni samosprávy. Aké hodnoty vlastne NEKA vyznávajú? Vlastný rozum, svedomie, schopnosti, možno ešte odbornosť a vlastný názor....? Silné individuality (česť výnimkám), ktoré v súčasnosti zaznamenávajú volebné úspechy len a len vďaka nedostatočnej ponuke politických strán a osobností v politických stranách. Koniec-koncov, väčšina z nich vznikla na základe občianskej iniciatívy niekoľkých jednotlivcov a ich ideologickej zhody. Možno aj preto bolo množstvo NEKA členom nejakej strany, prípadne aj viackrát. Odišli, lebo nesúhlasili s jej konaním, štruktúrou, a v zásade je jedno prečo to urobili. Odišli. Nevyriešili. Nesnažili sa o vylepšenie ponuky pre mňa - voliča. A možno len nedostali ten správny flek. Odišli a sú z nich „nezávislí".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Vezmime mesto politickým stranám!" „Nezávislí kandidáti prevalcovali Čechy!" A potom, a to je to, čomu vskutku nerozumiem: „Podporíme tohto nezávislého kandidáta v nadchádzajúcich voľbách. Tvoja obľúbená strana, ktorú si volil... ." Čo to znamená? Je naďalej takýto kandidát nezávislý? A čo hodnoty mojej strany? Môže ich hájiť niekto, kto chcel zobrať možnosť rozhodovania práve politickej strane? Komu mám veriť?

Politický marazmus je jedna vec, ale v tomto prostredí, zdá sa, vzniká nebezpečnejší, pseudo apolitický marazmus. A ja mám strach.

Jana Krajkovičová

Jana Krajkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vraj stelesnenie surrealizmu, ktoré aspoň raz ročne spôsobuje pád paradigmy, svojou grandióznosťou pripomína Marlene Dietrich a emóciu vdýchne ešte aj do teplej a studenej koly,... Táto poučka vznikala roky a ešte nie je ukončená, keďže sa o sebe stále dozviem niečo nové... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu